vinter är här

Hallååjaa

Hahaha. Gud vad roligt det är att skriva blogg igen. Man känner sig helt tom utan bloggen helt seriöst. Har lyckats vara utan den i två månader, men nu är jag back on track again ! Med en massa nya ideer och en bättre blogg.

Vintern har kommit, det känns som flera minus grader ute. Känns kul ändå med tanke på alla mysiga kläder man får bära. Stickade tröjor, mössa, vantar, snygga jackor, stövlar så kul :) . Men ändå så längtar jag efter sommarvärmen, sol, bad och glass, menmen man får ta en sak i taget tar man två saker samtidigt så sjunker den andra. Idag har jag hemstudiedag, vilket innebär en massa plugg, eftersom jag ligger lite före schemat så behöver inte jag göra någonting förutom någon hemuppgift som vi fick och som är klar:) !


Koftan kommer ifrån Gina Tricot, fick den med mig igår. 99 spänn

xoxo Mirela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0